ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ-ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ-ΦΥΛΑΚΗ ΝΟΟΣ-ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΖΩΗ

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

ΔΙΑΛΕΞΑ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ..

Διάλεξα τη σοφία από τον πλούτο για να αποκτησω την αιώνια ευτυχία.Διάλεξα τη σιωπή από την πολυλογία για να αποκτήσω την γνώση του εαυτού μου.Διάλεξα τη ζωή από το θάνατο για να ζήσω αιώνια κοντά στο Θεό.Διάλεξα την ευγένεια από την αγένεια για να είμαι άνθρωπος.Διάλεξα την τη σοφία του θεού από τη σοφία του κόσμου για να κερδίσω την αιώνια ζωή.Διαλεξα την ταπείνωση από την υπερηφάνεια για να ζω στη γη όπως επιθυμεί ο Θεός .Διάλεξα την αδικία από την κατηγορία για να μιμηθώ τον Χριστό στην ζωή μου.Διαλεξα την προσευχή από την μελέτη των βιβλίων για να γνωρίσω τον Θεό.Διάλεξα την σωφροσύνη από την αφροσύνη για να είμαι συνετός στη ζωή μου.Διαλεξα την κακοπάθεια από την άνεση για να νικήσω τον κακό εαυτό μου.Διάλεξα την υπακοή από την ανυπακοή για να έχω ήσυχη την συνείδησή μου.Διάλεξα το καλό από το κακό για να είμαι τίμιος με τον εαυτό μου.Διάλεξα την πραότητα από την επιθετικότητα για να είμαι πάντοτε γαλήνιος στη ζωή μου.Διάλεξα την θυσία από την αδιαφορία για να αγαπώ χωρίς όρια.Διάλεξα το φως από το σκοτἀδι για να προχωρώ χωρίς να σκοντάφτω μεσα στις λακούβες των πειρασμών του κόσμου.Διάλεξα την αφάνεια από τη δόξα για να γνωρίσω τη σοφία του Θεού.Διάλεξα να μην κατέχω τίποτα για να κατέχω τον Θεό μέσα μου.Διάλεξα τη στέρηση από την απόκτηση πολλών για να ζήσω ταπεινά στη γή.Διάλεξα τον ουρανό από τη γη για να ζήσω στη βασιλεία του Θεού παντοτεινά.Διάλεξα την αλήθεια από το ψέμα για να ζήσω αληθινά.Διάλεξα την αγάπη από το μισος για να προσφέρω με την καρδιά μου.Διάλεξα τον Σταυρό του Χριστού από τον σταυρό του κόσμου για να φθάσω στο Φως του Θεού και όχι στο σκοταδι του κόσμου.Διάλεξα τη πηγή της αλήθειας από το ποτάμι των λογισμών για να μάθω να ζω μόνο με τον Θεό.Διάλεξα τις εντολές του Θεού από τους νόμους του κόσμου για να οδηγηθώ στον δρόμο του Θεού, στην αλήθεια του θεού και στη αληθινή ζωή.Διάλεξα τη σοφία των εντολών του Θεού για να πορευθώ στο δρόμο της σοφίας του Θεού.ΕΣΥ ΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: